BLOPPIS!



Jätte söt, lite kortare sommarjacka från ellos. Aldrig använd. Säljes pga den är är för liten för mig. Vill du ha mer/bättre bilder, hör av dig!
Storlek: 34
Pris: 300 kr
Frakt: Kan komma överrens
Kontakta mig: [email protected]


Beskrivning: Riktigt snyggt linne i guld/grön färg, aldrig använd pga den såg inte bra ut på mig, tyvärr. Jag valde att ta asos bild pga det är svårt att ge linnet rättvisa när man tar en egen bild. Men vill du ha annan bild, hör av dig!
Storlek: XS/S
Pris: 350 kr
Frakt: Kan vi komma överrens om
Kontakta mig: [email protected]



Beskrivning: Ett par sjukt snygga svarta skor med stilettklack, fick förra veckan men det var fel storlek så jag säljer dem.
Storlek: 37
Pris: 350-400 kr, kan komma överrens?
Frakt: Komma överrens.
Kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: FINA

Hej! Jag blonderar bara utväxten typ var 5e vecka. Har gjort slingor och sånt, men ja håret blir jätteslitet och mitt hår gick tyvärr av för jag avr svarthårig förut å ville bli blond, nu är jag vithårig men det är väldigt slitet, använder ju plattång varje dag=/ Inpackningar gör jag sällan, tyvärr.. men det är väldigt bra för håret om d är slitet. lycka till

2009-04-02 @ 19:36:03
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: FINA

loreals absolute repair, gul burk är jättebra inpackning=) finns hos frissan!

2009-04-02 @ 19:37:03
URL: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0