Äkta löshår säljes!

Jag fick hem mitt löshår jag beställt från tajmahal förra veckan, sydde in clips och tänkte sätta i det, tyvärr så blonderade jag mitt egna hår lite för ljust så nu matchar det inte alls, jag vet att man kan färga löshåret men jag har hittat ett i precis min färg så jag köpte nytt.
Så jag har nu bestämt mig för att sälja detta, det är helt oanvändt dvs fortfarande lika lent som när du tar ut det ur förpackningen, jag säljer det för 700 kr eftersom jag redan sytt in clips i det vilket är ett riktigt bra pris då clips brukar kosta upp till 900!

Färg: slingat med mer blonda nyanser än brunt
Längd: 45 cm, tränsen är indelad i 3 delar med insydda clips
Pris: 700 kr
Kontakta mig: lämna antingen en kommentar här men maila helst då jag fortare ser det; [email protected],
Eftersom det är äkta hår så kan du färga, platta, locka osv helt utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0